Sök- och placeringstjänst inom HVB och familjehem
< Tillbaka

Anmäl dig här!

Familjehemsdagen är nu fullbokad för besökare och vi måste tyvärr stänga anmälan på grund av platsbrist.

Vem kan anmäla sig?

Familjehemsdagen är ett slutet branschevenemang avsett för dig som arbetar som socialsekreterare/familjehemssekreterare, beslutsfattare, enhetschef inom socialtjänsten och landstinget.

Klicka här för att fylla i anmälningsformuläret

Evenemangsinformation

Datum: Fredagen den 17/5 2019
Tid: 08.30-15.45
Plats/Lokal: Sheraton Stockholm Hotel
Besöksadress: Tegelbacken 6, 101 23 Stockholm (i hörnet Vasagatan och Tegelbacken i centrala Stockholm)

Pris: Kostnadsfritt!
Gratis entré och föreläsningar för alla föranmälda besökare.
Vi bjuder även på frukostsmörgås, lättare lunch och eftermiddagsfika.
Om du har matallergier måste detta meddelas till oss i samband med din anmälan. GI, LCHF och andra dieter ingår inte i allergier/specialkost.

Begränsat antal platser, först till kvarn gäller.

Klicka här för att fylla i anmälningsformuläret

OBS! No Show-avgift
Vi tillämpar en No Show-avgift vid utebliven närvaro eller avanmälan senare än 2 arbetsdagar (48 timmar) innan vårt evenemangs starttid. Avgiften är 290 kr ex. moms. Avbokning görs till info@hvbguiden.se. Syftet med avgiften är för att kunna planera och kunna avboka matbeställningar i tid. Du har dock möjlighet att i ditt ställe skicka en ersättare. Meddela namn på den nya personen till info@hvbguiden.se innan evenemangets start. Då utgår ingen No Show-avgift trots sen avbokning.

Väl mött!

Anmälan