Familjehemsdagen är nu fullbokad för besökare och vi måste tyvärr stänga anmälan på grund av platsbrist.
Familjehemsdagen är ett slutet branschevenemang avsett för dig som arbetar som socialsekreterare/familjehemssekreterare, beslutsfattare, enhetschef inom socialtjänsten och landstinget.
Klicka här för att fylla i anmälningsformuläret
Datum: Fredagen den 17/5 2019
Tid: 08.30-15.45
Plats/Lokal: Sheraton Stockholm Hotel
Besöksadress: Tegelbacken 6, 101 23 Stockholm (i hörnet Vasagatan och Tegelbacken i centrala Stockholm)
Pris: Kostnadsfritt!
Gratis entré och föreläsningar för alla föranmälda besökare.
Vi bjuder även på frukostsmörgås, lättare lunch och eftermiddagsfika.
Om du har matallergier måste detta meddelas till oss i samband med din anmälan. GI, LCHF och andra dieter ingår inte i allergier/specialkost.
Begränsat antal platser, först till kvarn gäller.
Klicka här för att fylla i anmälningsformuläret
OBS! No Show-avgift
Vi tillämpar en No Show-avgift vid utebliven närvaro eller avanmälan senare än 2 arbetsdagar (48 timmar) innan vårt evenemangs starttid. Avgiften är 290 kr ex. moms. Avbokning görs till info@hvbguiden.se. Syftet med avgiften är för att kunna planera och kunna avboka matbeställningar i tid. Du har dock möjlighet att i ditt ställe skicka en ersättare. Meddela namn på den nya personen till info@hvbguiden.se innan evenemangets start. Då utgår ingen No Show-avgift trots sen avbokning.
Väl mött!